Inhoudsopgave:

1 – Bestellen

2 – Bezorging

3 – Retouren en reparatie

4 – Contact met onze klantenservice

5 – Bezoek van de Festival Shopping website

6 – Nieuwsbrief & email

7 – Social media

 

1 – Bestellen

Om een factuur te kunnen opstellen en de bestelling te kunnen verwerken hebben wij de volgende gegevens nodig:

    • Voor- en achternaam
      Dit wordt gebruikt bij het maken van de factuur en de verzendzegel.
    • Bedrijfsnaam (optioneel)
      Dit wordt gebruikt bij het maken van de factuur en de verzendzegel.
    • Telefoonnummer
      Wij vallen u alleen telefonisch lastig mocht er een probleem zijn met de bestelling en wij hebben eerder geprobeerd contact te krijgen via de mail.
    • Betaalgegevens
      Wij maken gebruik van een beveiligd betaalomgeving van Mollie. Hierin wordt het Ibannummer en het betaalbewijs gekoppeld aan uw bestelling. Deze informatie wordt gebruikt om te controleren of de bestelling binnen gekomen is en/of om retour zendingen te verwerken.
    • Factuur
      Op onze factuur staan de volgende gegevens: je voor- en achternaam, adres en woonplaats, factuurnummer, klantnummer en ordernummer. De factuur kan je achteraf niet meer aanpassen.
    • IP- adres
      Door de IP-adressen van onze bezoekers te onthouden kunnen we al onze klanten een veilige winkelervaring bieden.
    • E-mailadres
      Je krijgt een mail over je bestelling of factuur, maar ook als een product dat je wilt bestellen weer op voorraad is.
    • SKU en artikel nummer
      Van bepaalde producten leggen wij het SKU en/of artikel nummer vast in onze administratie. Deze nummers staan ook op je factuur.

TERUG NAAR BOVEN

2 – Bezorging

Op je bestelling op het juiste tijdstip en adres te krijgen, maken we gebruik van de volgende gegevens:

      • Voor- en achternaam
      • Adres en woonplaats
      • Telefoonnummer
      • E-mailadres

TERUG NAAR BOVEN

3 – Retouren en reperatie

Mocht je je bestelling binnen de bedenktermijn terugsturen of deze terugsturen voor een reparatie, dan gebruiken:

      • Ordernummer
      • Postcode en huisnummer
      • Telefoonnummer
      • E-mailadres

TERUG NAAR BOVEN

4 – Contact met onze klantenservice

We helpen je met vragen over je bestelling, lossen problemen voor je op of vertellen je alles over onze nieuwste producten. Je kunt met ons bellen, mailen en facebooken. Om je vraag of klacht te behandelen kunnen we vragen naar je ordernummer, naam, e-mailadres, telefoonnummer en andere gegevens die de afhandeling makkelijker maken.

TERUG NAAR BOVEN

5 – Bezoek van de Festival Shopping website

Als je verder surft op de website van Festival Shopping of op een product klikt, krijg je van ons cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derden jouw internetgedrag op onze website. Zo volgen we de zoektermen die je gebruikt en zien we welke producten je aanklikt of bestelt.

Met deze informatie tonen we advertenties op basis van jouw interesses, meten we de effectiviteit van onze advertenties, maken we je e-mails persoonlijker en kun je informatie delen op social media. Meer weten over cookies of je instellingen aanpassen? Bekijk onze cookie-pagina.

TERUG NAAR BOVEN

6 – Nieuwsbrief & email

Je ontvangt e-mails naar aanleiding van je aankoop met bijvoorbeeld informatie over je bestelling, een review-verzoek of tips over je product.
Daarnaast kun je je aanmelden voor persoonlijke aanbiedingen. De persoonlijke aanbiedingen ontvang je af en toe en zijn gebaseerd op jouw aankopen bij Festival Shopping.

We sturen je alleen persoonlijke aanbiedingen en nieuwsbrieven met jouw toestemming. Ontvang je liever geen nieuwsbrieven meer? Uitschrijven is zo gepiept: via de link onderaan de e-mail “uitschrijven”.

TERUG NAAR BOVEN

7 – Social media

Ook wij zijn actief op Twitter, Instagram en Facebook. We tonen je nuttige advertenties op social media over onze nieuwste producten of aanbiedingen op basis van jouw interesses. Dit gebeurt inderdaad met cookies. We delen nooit ons klantenbestand direct met Facebook of Twitter.

TERUG NAAR BOVEN

Back to Top