Bezorgen en verzenden
Hier vind je meer informatie over het verzenden en bezorgen van jouw bestelling. Mocht het zo zijn dat je hier niet het antwoord vindt op jouw vraag, kijk dan eens tussen de andere kopjes in het linker menu of neem contact met ons op. We helpen je graag!
Levertijd en bezorgtijden
Bestel je voor 16:00 uur dan heb je het de volgende (werk)dag al in huis. Dit geldt voor alle bestellingen binnen Nederland. Voor bestellingen vanuit België en Duitsland geldt een levertijd van 2-3 werkdagen.
Ben je niet thuis? Dan wordt het pakketje op maandag t/m zaterdag (indien mogelijk) afgeleverd bij je buren. Of de bezorger komt de volgende dag nog eens langs (m.u.v. zondag).
Bezorgkosten of gratis bezorging
Landen | Kosten | |
Bestellingen < € 30,- | Nederland | € 2,95 |
Bestellingen > € 30,- | Nederland | Gratis |
Bestellingen naar | België, Duitsland | € 6,95 |
Bestellingen naar | Overige landen in de EU | € 6,95 |
Bezorgadres kiezen of wijzigen
Vul tijdens het afrekenen de factuurgegevens in, dit is ook automatisch het adres waar de bestelling naar wordt toegezonden. Moet het afleveradres niet gelijk zijn aan het factuuradres? Vink dan ‘verzenden naar een ander adres’ aan en vul vervolgens het juiste afleveradres in.
Ben je verhuisd of heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd? Geef het zo snel als mogelijk aan ons door, mail naar info@festivalshopping.nl. Dan kijken wij of we het adres van de zending nog aan kunnen passen.
Bestelling volgen (track & trace)
Wanneer je hebt besteld en de betaling hebt afgerond ontvang je van ons een orderbevestiging per e-mail. Nu weet je dat de order goed bij ons is binnen gekomen en deze direct in ons magazijn wordt verwerkt en verzonden.
Zodra jouw bestelling ons magazijn verlaat en naar jouw onderweg is ontvang je een track & trace code per e-mail. Hiermee kun je jouw pakket traceren en zien wanneer en hoe laat de postbezorger het pakketje komt afleveren.
Bestelling niet ontvangen of vertraagd
Ben je niet thuis? Dan wordt het pakketje op maandag t/m zaterdag (indien mogelijk) afgeleverd bij je buren. Of de bezorger komt de volgende dag nog eens langs (m.u.v. zondag). De bezorger laat een kaartje achter in je brievenbus waarop staat of het pakket bij je buren ligt of dat hij nogmaals langskomt.
Neem contact met ons op als je na drie werkdagen nog steeds niks hebt ontvangen.
Bestelling vertraagd
Soms is er een storing…
Dit komt eigenlijk maar heel zelden voor, maar wanneer wij of de postbezorger last hebben van een interne storing dan kan het voorkomen dat de bezorging van jouw pakket een dag vertraging oploopt. Hierover wordt je direct geïnformeerd.
Bezorging rond de feestdagen…
Het kan door enorme drukte bij de bezorger voorkomen dat een pakketje iets vertraging oploopt.
Bezorging op de waddeneilanden…
Eiland | Moment van bestellen |
Bezorging op het eiland |
Ameland | Zaterdag Avondbezorging (di t/m do) |
Maandag Bezorging overdag (di t/m do) |
Schiermonnikoog | Avondbezorging (di t/m do) | Bezorging overdag (di t/m do) |
Terschelling | Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag |
Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag Maandag |
Texel | Zaterdag Avondbezorging (di t/m do) |
Dinsdag Bezorging overdag (di t/m do) |
Vlieland | Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag |
Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag Maandag |
Product(en) beschadigd of incompleet
Beschadigd
We pakken onze producten zo goed mogelijk in, maar schade aan je product kan helaas gebeuren tijdens het bezorgen. Dat lossen we dan ook graag voor je op! Vul binnen 14 dagen het retourformulier in. Geef duidelijk aan dat je product beschadigd geleverd is en wat je als oplossing wenst zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen. Uiteraard worden in dit geval de retourkosten door ons vergoed. Lees hier meer over hoe het retourproces werkt.
Incompleet
Wanneer je een grote bestelling hebt geplaatst is het mogelijk dat we deze hebben gesplitst in twee pakketjes. Voor beide pakketjes ontvang je per e-mail een track & trace code waarmee je de actuele afleverdatum en tijd kunt inzien. Het is dus mogelijk dat niet beide pakketjes op hetzelfde moment worden afgeleverd.
Wanneer je alle pakketjes hebt ontvangen en er mist alsnog iets van jouw bestelling, neem contact met ons op en we sturen je direct het ontbrekende artikel.
Klacht melden of feedback
Heb je een klacht of wil je feedback geven over een product of de bezorging daarvan? Of is het heel iets anders, dan vernemen wij dit graag van jou. Het belangrijkste voor ons is een gelukkige klant. Stuur een e-mail naar ons en je ontvangt zo snel mogelijk reactie.