Garantie
Hier vind je advies over het doen van een bestelling in onze webshop. Mocht het zo zijn dat je hier niet het antwoord vindt op jouw vraag, kijk dan eens tussen de andere kopjes in het linker menu of neem contact met ons op. We helpen je graag!
Garantietermijn
Voor al onze producten geldt een garantietermijn van 3 maanden.
Garantiebewijs
De factuur van je bestelling is ook het garantiebewijs van je artikel(en).
Garantievoorwaarden
Naast onze standaard garantie van 3 maanden zit op alle artikelen die je bij ons koopt een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij bezorging in goede staat moet zijn en bij normaal gebruik goed moet functioneren. Al onze producten worden in nieuwstaat verzonden. Mocht je toch een artikel ontvangen die al beschadigd is bij ontvangst, meldt dit dan direct (binnen 30 dagen na ontvangst). Kijk voor meer informatie op onze pagina retouren & ruilen.
Economische levensduur
We kijken ook naar de economische levensduur van het artikel, want het ene product gaat langer mee dan het andere. UNETO-VNI heeft onderzoek gedaan naar de gemiddelde levensduur van een groot aantal artikelen. Deze lijst kun je raadplegen als je benieuwd bent naar de economische levensduur van je artikel: www.uneto-vni.nl.
Wat is een goed product?
Je moet een artikel in ieder geval een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken. Hoe lang een artikel meegaat, hangt af van wat het is.
Wanneer is een product niet goed?
Een artikel is niet goed als het niet compleet is, beschadigd of kapot is en/of het niet goed doet.
Reparatie of nieuw product
Als een artikel niet goed functioneert binnen de geldende garantie, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Denk aan een gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. Is het probleem met het artikel je eigen schuld? Dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. Heb je het artikel normaal gebruikt en is het gewoon versleten? Ook dan heb je geen recht op bovengenoemde oplossingen.